Salt Lake City

Måste säga att min fotbollsvecka har varit den bästa hittils i USA. Jag fick avgöra våra avgörande match i ligan genom att göra mål i den 89:e minuten, tack vare det vann vi ligan och fick möjligheten att åka hit till Salt Lake City för att kvala till Nationals. På toppen av det blev jag utvald till ligans Offensive Player of the week. Jag är glad! Nu ligger vi här på hotelrummet och myser och kollar film. Har varit ute och joggat lite lätt förut när vi kom fram, imorgon väntar en träning innan det är dags för match på fredag. Vi möter Westminster, ni där hemma kan se den live på westminstergriffins.com ! PUSSS

Kommentarer
Postat av: ann

Love! Kram mamma

2011-11-12 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0