.

sista veckan i USA börjar imorgon, sen får jag åka hem och träffa alla saknade människor!!!! en månad iaf :)
igår var det utgång i san fran som gällde, gick till city nights, inte min favorit direkt eftersom det är så mycket folk.. men vi hade kul! :)
Idag har jag faktiskt solat för andra gången den här helgen, det är lite blåsigt men hittar man ett ställe i lä så är det riktigt gött! ska försöka bättra på brännan lite tills jag kommer hem till kylan..
Har inte så mycket att göra i veckan med tanke på att mina finals ska lämnas in i slutet av veckan. har dessutom lyckats omboka min biljett, så nu kommer jag hem den 13e! kan bli att jag kommer hem ytterligare några dagar tidigare, ska ringa flygbolaget imorgon och kolla läget :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: isabella

hej! jag blev väldigt sugen på att spela collegefotboll i usa precis som du när jag läste din blogg. jag har några frågor som jag gärna skulle vilja att du svarar på så jag vet lite mer och om det är någonting för mig :)



1. hur kom det säg att du bestämde dig för att spela collegefotboll? var det du eller någon annan som kom på den idén? kan du inte berätta lite? :)

2. åkte du själv?

3. hur bor man när kör collegefotboll?

4. vilken skola går du på? vilka tider går man?

5. får man några pengar när man kör det? tänker på hur du klarar dig ekonomiskt med mat, kläder, träningsgrejer osv.

6. måste man vara bra? för jag har sätt dig köra fotboll på cuper och matcher här i norrköping, och jag vet ju att du är SJUKT BRA!!! har för mig att du varit med i östgötalaget också? så jag antar att man måste vara bra va? :/

7. hur ofta är det träningar och matcher? vad för typ av träningar kör ni?

8. hur mycket kostar det att göra en sån här resa, och betalar du något för kurserna du går?

9. hur många kurser måste man gå, vilka går du?

10. gick du genom någon förening när du reste? vilken isåfall? eller gick du privat?

11. hur länge är man där? kör man bara tjejer, eller killar också?



nu kommer jag inte på mer. hoppas du kan svara i ett inlägg eller nått, antar att det är fler än jag som är intresserade :) kram

2011-12-10 @ 11:55:21
Postat av: Anonym

jo just det, jag kom på en till sak också. hur lång tid från det att du bestämde dig för att åka tog det tills du äntligen åkte? och vad är det man måste fixa innan egentligen? :)

2011-12-10 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0